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Buch(gedruckt)#12008

Konfliktstile im interkulturellen Vergleich

In: Ilmenauer Schriften zur Betriebswirtschaftslehre 2008,5

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Buch(gedruckt)#22015

Interkulturelles Marketing

In: Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften

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Aufsatz(elektronisch)#64. Juli 2017

Compensation Revisited: A Social Resource Theory Perspective on Offering a Monetary Resource After a Service Failure

In: Journal of service research, Band 20, Heft 4, S. 393-408

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#718. Oktober 2013

Identifying Appropriate Compensation Types for Service Failures: A Meta-Analytic and Experimental Analysis

In: Journal of service research, Band 17, Heft 2, S. 195-211

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#83. Dezember 2010

A Meta-Analysis of Organizational Complaint Handling and Customer Responses

In: Journal of service research, Band 14, Heft 1, S. 24-43

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#922. Februar 2021

A Cross-National Service Strategy to Manage Product Returns: E-Tailers' Return Policies and the Legitimating Role of the Institutional Environment

In: Journal of service research, Band 25, Heft 3, S. 402-421

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#1024. Juli 2014

How Much Compensation Should a Firm Offer for a Flawed Service? An Examination of the Nonlinear Effects of Compensation on Satisfaction

In: Journal of service research, Band 18, Heft 1, S. 107-123

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#11Januar 2009

Proenvironmental Value Orientation Across Cultures: Development of a German and Russian Scale

In: Social psychology, Band 40, Heft 4, S. 222-233

ISSN: 2151-2590

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Buch(elektronisch)#1220183 Versionen verfügbar

Erfolgsfaktoren des Marketing

In: Vahlens Kurzlehrbücher

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Aufsatz(elektronisch)#1319. Juni 2020

Proactive Handling of Flight Overbooking: How to Reduce Negative eWOM and the Costs of Bumping Customers

In: Journal of service research, Band 24, Heft 2, S. 206-225

ISSN: 1552-7379

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